Dental Care Clinic - Antwerpen tandarts????
General Dentistry
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 9h-18h
- Dinsdag: 9h-18h
- Woensdag: 9h-18h
- Donderdag: 9h-18h
- Vrijdag: 9h-18h
- Zaterdag: (closed)
Dental Care Clinic - Antwerpen tandarts????: Beoordelingen
Fantastische ervaring: Stéfania Hasen , zeer professionele en vriendelijke tandarts.Ik kon op korte termijn terecht en werd snel en uitstekend geholpen , zodat ik zonder zorgen naar een belangrijk feest kon gaan , de behandeling verliep vlot en met veel zorg.Ook de assistente was vriendelijk en behulpzaam.Hartelijk dank de snelle service en het warme onthaal.Een echte aanrader!
Fantastische ervaring: Mevr. Hasen heeft bij mijn vriendin een brug geplaatst. Het was werkelijk perfect.Zeer goede dentist.
Dank U voor u vriendelijke review!
Fantastische ervaring: Heel fijne ervaring, en heel Professioneel Tandartsen met kennis van zaken Super vriendelijk!! Ook na een ingreep makkelijk bereikbaar voor vragen
Fantastische ervaring: Hele goede kliniek
Thank you.
Positieve ervaring: Every time I came here with an appointment, there was at least a 40 min delay. It’s a pity because I had a good experience with my dentist there
Negatieve ervaring: I wish I could give less than 1 star. I had DR. Serge. He did two fillings on my upper left side, the fillings felt like it was just smashed on like play dough. I did this filling December 2025, went back in February because I had pain biting down on those teeth. He did a refill for free, after that I had a lot of pain still so I decided to go to another dentist because dr.serge said to me “ after I have done this filling and you still have pain, I don’t know what the problem is”…he is the dentist so he should know, right?! So at my other dentist, she removed the filling and only HALF my tooth was left. Therefore an overlay ( half a crown) was required….after having an overlay put on my tooth, I still have pain biting down, therefore a root canal is needed. Only because DR. Serge drilled too hard, and deep. My cavity was not that deep and it was only a small cavity, therefore drilling that deep and destroying my tooth was not necessarily….ive spent over 3000€ only to fix this problem. PLEASE DO NOT GO HERE!
Beste,
Ik moet eerlijk zeggen dat uw review mij verwondert, omdat ik altijd zeer begaan ben met al mijn patiënten en probeer altijd tot het uiterste te gaan om niiet invasieve behandelingen te doen om ontzenuwingen te voorkomen.
Op de röntgenfoto was er geen infectie van de zenuw te zien. Elk tand reageert anders, daarom is het mogelijk dat u gevoeligheid of zelfs iets pijn voelde na de vulling. Daarom heb ik uw tanden gratis herbehandelt met andere medicaties onder de vulling.
Na de herbehandeling heb ik u gevraagd om mij te contacteren indien de klachten zouden aanhouden om eventueel nog andere medicaties te gebruiken
Maar u hebt ervoor gekozen om een andere tandarts te raadplegen en de tand te laten ontzenuwen. Ik respecteer uw beslissing en wens u in elk geval veel succes verder.
Fantastische ervaring: Super geholpen, vriendelijke mensen. Aanrader !
Fantastische ervaring: Top service, heel vriendelijk
Fantastische ervaring: Ik ben nog eens naar de tandarts geweest na zeker 10 jaar niet te zijn geweest, en ik heb zoveel geluk met Dr Stepania haesen. ze was geweldig, zeker een aanrader. ze weet wat ze doet en ze verzorgt haar patienten heel goed!
Fantastische ervaring: Heel fantastische mensen en ze zijn heel beleefd
Bedankt voor uw mooi commentaar..Wij doen ons best.
Fantastische ervaring: Хочу виразити вдячність лікарю Paulo Gamito, за компетентність та відданість своїй справі, були на прийомі з донькою, видаляли молочний зуб, лікар дуже уважний, вічливий та кваліфікований. Окрема подяка дівчатам асистенткам, які є насправді правою рукою лікаря, від них залежить якість пояснень роботи та рекомендацій лікаря, бо ми стикаємось з мовним барʼєром. В цілому в клініці обслуговуємось вже три роки , задоволені всім, від адміністрації до надання послуг. Успіхів і процвітання вам
Thank you
Negatieve ervaring: Een maand geleden heb ik hier een kies laten trekken. Achteraf bleek dat er nog een stukje van de kies was achtergebleven, wat uiteraard pijn en problemen veroorzaakte. Nadat ik hierover belde, kon ik gelukkig wel snel terecht, maar het blijft onprofessioneel dat dit überhaupt gebeurd is. De tandarts gaf zelf toe dat het zijn fout was en dat hij een stukje had laten zitten. Wat ik echt absurd vind, is dat ik alsnog moest betalen voor de behandeling om dit recht te zetten, terwijl het duidelijk zijn fout was. Daarnaast werd ik ook pas 45 minuten later geholpen dan mijn afspraak, zonder echte uitleg. Voor mij is dit geen goede ervaring geweest en ik ben teleurgesteld in de service en aanpak.
Fantastische ervaring: I highly recommend Dental Care Clinic to anyone looking for exceptional Dental care in Antwerp, Belgium. The team is not only highly skilled but also incredibly attentive and detail-oriented. They go above and beyond to ensure comfort, transparency, and outstanding results. What truly sets them apart is their ability to combine clinical excellence with a genuinely warm and reassuring approach. You feel in very good hands from the moment you arrive. A truly top-tier experience!!
Thank you
Fantastische ervaring: Really nice dental clinic! Everyone is super friendly and helpful. They made me feel comfortable and explained everything very well. Definitely recommend!
Thank you.
Fantastische ervaring: Ik was altijd bang van tandartsen waardoor ik ze altijd vermeed , sinds ik bij Raluca Fizesan ben geweest ben ik niet meer bang en ga ik met plezier naar haar toe , altijd met een big smile loop ik uit de deur en kijk ik uit naar de volgende afspraak
Negatieve ervaring: Meisje aan de balie spreekt gebrekkig Nederlands en is zeer arrogant en traag van begrip . Tandarts doet goed zijn werk
Fantastische ervaring: Ik heb mijn beugel hier gekregen en dat ging perfect ook de mevrouw bij de kassa is heel lief echt een top team ik raad echt aan!
Fantastische ervaring: Al meer dan 45 jaar patient van tandarts Serge Gaertner. Uitzonderlijke goede verzorging. Tandarts Serge combineert fantastische vakkennis met bijzondere inlevingsvermogen. Een aanrader.
Fantastische ervaring: I would like to leave a review about my visit to the dental clinic. The reception staff were very friendly, attentive, and helpful. Special thanks to the dental assistant Hoiman Valentyna and the dentist David Hatzkevich. They approached my problem very carefully, helped resolve it, and gave useful advice for the future. Once again, please accept my sincere gratitude. I am your regular client! I highly recommend you to everyone! Я хочу оставить отзыв о посещении стоматологии. Очень приветливый персонал на рецепции — все внимательные и отзывчивые. Особенная благодарность ассистенту стоматолога Hoiman Valentyna и врачу - стоматологу David Hatzkevich. Они очень внимательно подошли к моей проблеме, помогли с её решением и дали полезные советы на будущее. Ещё раз примите слова благодарности. Я ваш постоянный клиент! Рекомендую всем!
Thank you so much....
Negatieve ervaring: Dr. Shams is perfect , zeer professioneel en zorgzaam, en het team in het blauw zorgt ervoor dat patiënten zich op hun gemak voelen. De managementlaag ,een oudere vrouw en een oudere man, die ook tandarts is ,handelde echter onprofessioneel. Ik werd helemaal niet geïnformeerd over het €85 consulttarief vóór de procedure. Als nieuwe patiënt is dit gebrek aan transparantie onacceptabel. Patiënten hebben het recht om vooraf de kosten te kennen en een geïnformeerde beslissing te nemen ,dit is een basisstandaard, geen extra. Toen ik om een offerte vroeg om naar mijn Europese verzekering te sturen en de onverwachte kosten ter sprake bracht, was de reactie van de eigenaren respectloos en afwijzend. Het gaat hier niet om het geld ,het gaat om eerlijkheid, transparantie en respect, eigenschappen die volledig ontbraken bij het management. Ik schrijf zelden reviews tenzij er echt iets mis is. Na jaren ervaring in tandartspraktijken in Spanje, Italië en Zweden, heb ik nog nooit meegemaakt of gehoord dat het management van een tandartspraktijk tegen een patiënt zegt: “Ga weg en kom nooit terug.” De gezondheidszorg hoort aan hogere standaarden te voldoen. Ik schrijf deze review om mijn ervaring eerlijk te delen en andere patiënten bewust te maken. Ik raad toekomstige patiënten sterk aan om altijd vooraf volledig duidelijkheid te krijgen over de kosten voordat ze akkoord gaan met een behandeling
Fantastische ervaring: Ik heb hier een heel prettige ervaring gehad toen ik een vulling liet plaatsen. Het personeel was vriendelijk en professioneel. Ik zou deze praktijk zeker aanbevelen.
Fantastische ervaring: I’ve been a patient here for over 10 years and I can honestly say the care has always been outstanding. The whole team is incredibly friendly, professional, and makes every visit comfortable and stress-free. They always take the time to explain everything clearly and genuinely care about their patients. It’s rare to find a dental practice that combines such expertise with such a warm, welcoming atmosphere. Highly recommended!
Thank you for your nice review.
Fantastische ervaring: Top dentiste, top cabinet. Très recommandé.
Dank u wel
Negatieve ervaring: I visited dr Oikonomidis Stasinos . for a minor cosmetic correction on my front teeth. Unfortunately, instead of performing a bonding procedure to repair a small chipped tooth, she unnecessarily filed down one of my healthy teeth to make them appear even. This has permanently removed part of my natural enamel and caused me additional concern about sensitivity and aesthetics. I am extremely disappointed with this treatment choice, as it was unnecessary and invasive. I would strongly advise caution and recommend seeking a second opinion before undergoing cosmetic procedures with this dentist
Please check where you went, we don't have in our clinic any dentist Martin. So please delete your review. It is a mistake. Thank you for that.
Fantastische ervaring: Zeer professioneel, aangename onthaal. Ervarend team.
Dank u Liliane
Negatieve ervaring: €140 voor een controle van 15 minuten.
Fantastische ervaring: Een hele fijne tandartspraktijk. Vriendelijk, professioneel en zeer zorgvuldig. Ik voel me altijd op mijn gemak en word duidelijk geïnformeerd. Absoluut een aanrader!
Negatieve ervaring: Went there a while ago. The dentist didn’t speak proper English (nor Dutch) and told me I had like 11 cavities. I had insurance but it didn’t cover all of the costs at all. They also ask if you have insurance, basically so they can abuse it. The dentist was flirting with the assistant too which was strange and inappropriate. Overall my experience was pretty bad. Edit: ik vergis me zeker niet van praktijk. Naar mijn achternaam vragen is eerder een bevestiging van mijn slechte ervaring.
Fantastische ervaring: Meerdere keren bij een andere tandarts geweest voor tandpijn die bleef aanhouden, verder gezocht en uiteindelijk bij laclinic terechtgekomen. Ik ben bij hen zeer warm ontvangen en ze hebben het probleem meteen gevonden en opgelost
Positieve ervaring: I had a dental check-up with Dr. Raluca Fizesan. The examination itself was clear and informative, and I was satisfied with the medical examination. I paid €140 for a dental check-up and received €72.5 back from my health insurance. The amount €63.5 was registered as a “supplement,” which I later understood was due to the dentist being non-conventioned. Last year, I went a conventioned dentist, and i didnt have to pay such a supplement. I would appreciate more information about the supplement and billing details.
Indeed we are a not geconventioneerd clinic. She made a check up and took two xrays. I hope this answered to your question. Don't hesitate to call us if you would like to have any other question.
Fantastische ervaring: I am very pleased to have chosen this clinic. I was treated by Dr. Raluca Fizesan, who provided excellent care for my teeth with great professionalism and attention to detail. She also offered valuable advice and took the time to explain everything clearly. I highly recommend her and the clinic.
Thank you for nice words.
Fantastische ervaring: the best dentist Serge
Thank you! very nice of you :)
Negatieve ervaring: Heel duur! Ik had een controle onderzoek geboekt en kreeg achteraf een rekening van €140. Er werd gezegd dat dit automatisch via de mutualiteit ging gaan, wat ook zo was, maar ik kreeg maar €50 terug. Gebeld en het antwoord was dat dat was omdat ze niet geconventioneerd waren, maar dit vind ik heel speciaal aangezien mijn vorige tandarts dat ook was en ik nooit zo’n rekening heb gekregen! Vervolgens hebben ze dat excuus laten varen en gezegd dat het zo duur was omwille van een reiniging die ze hebben uitgevoerd? Een reiniging die nooit gevraagd is geweest en die ik bij elke tandarts al gewoon erbij had? Ik zie tandsteen verwijderen niet als een reiniging, maar wie ben ik. Zal de eerste en de laatste keer zijn dat ik hier ga. Edit: ik laat deze review achter om vervolgens gebeld te worden door iemand om het zogezegd te verklaren. Het zijn gewoon geldwolven die je lastig vallen als je de waarheid verteld!
Fantastische ervaring: Zeer tevreden! Ik ben ontzettend goed geholpen. De tandarts neemt echt de tijd om alles rustig uit te leggen en stelt je op je gemak. De behandeling verliep pijnloos en professioneel, en het hele team is vriendelijk en behulpzaam. De praktijk is modern en schoon, en de sfeer is prettig. Ik kom hier met een gerust hart terug absoluut een aanrader!
Fantastische ervaring: Veel tandartsen gezien in Antwerpen maar Serge Gaertner is van een andere niveau! Top tandarts.
Wow, dank u wel voor uw prachtige review...
Tandarts Serge Gaertner
Fantastische ervaring: Voor ik verhuisde ging ik naar deze tandarts praktijk. Ik had ontstoken tandvlees rond mijn verstandskiezen. De tandarts heeft deze gewoon verwijderd in enkele minuten. Ondertussen heb ik al mijn verstandskiezen, maar toch alle nieuwe tandartsen die ik vind in mijn regio willen deze weghalen. Ik wil dit team bedanken dat ze deze onnodige procedure niet hebben gedaan. Bedankt jullie zijn geweldig en eerlijk
Fantastische ervaring: Na lang zoeken ben ik bij deze praktijk terecht gekomen. Ik kwam voor een wortelkanaalbehandeling en facings. Ik kan er nog steeds niet bij met mijn hoofd hoe goed deze mensen zijn. Met name Dr Hugo Minaya. Die man heeft gouden handen. Ongelooflijk goed werk heeft hij geleverd. En ik overdrijf niet. Alles was pijnloos, terwijl ik een heel complex geval was. Je bent daar geen nummer. Erg vriendelijk en professioneel zijn ze. Dr. Gaertner himself is ook zeer vriendelijk Petje af voor deze praktijk.
Fantastische ervaring: Goed verzorgde behulpzaam
Beste Mohamed,
Dank u wel voor deze mooie review. Wij appreciëren het enorm.
Fantastische ervaring: Heel fijne ervaring bij tandarts Rudysh Kateryna
Fijn om dit te horen. Dank u
Fantastische ervaring: Estou seguindo tratamento ortodôntico com a dr. Zamora e o atendimento e cordial e profissional. Ela está em constante atualização com profissionais. Fui porque queria alinhamento dos dentes e outros profissionais só fariam se eu fizesse cirurgias maxilares. Estou tendo ótimos resultados e meus dentes estão muito mais bonitos e ainda estou na metade do tratamento.
Nice to hear that you are happy.
Thank you Cecilia
Fantastische ervaring: Perfecte service afspraak stipt op tijd mijn favoriet Raluca Fizesan is een schatje en kent exact haar job !
Dank u voor uw berichtje . Wij appreciëren het enorm,
Fantastische ervaring: I advise you to book with Sofia, she’s amazing and probs the best dentist I’ve had
Thank you so much for your nice and friendly words
Fantastische ervaring: I'm so happy I found this clinic! The atmosphere is wonderful – everyone is kind and friendly. My dentist is Raluca Fizesan – an amazing woman. Thanks to her, I'm no longer afraid of going to the dentist, and I come here with a smile on my face and without stress. Raluca has a fantastic approach to patients and is very kind. The level of professionalism is outstanding. Thank you! I’m definitely staying with this clinic!
Thank you Asia!
Fantastische ervaring: very satisfied with the treatment and follow-up of doctor tiago
Thank you !
Fantastische ervaring: Excellent quality & service!
Thank you so much Karalina
Fantastische ervaring: Wonderfull dentists and super friendly staffs!
Thank you for your beautiful words.
Fantastische ervaring: An amazing team, so professional and friendly. I’m always looking forward to my appointments, who can say that about their dentist? You’ll leave with a gorgeous smile, cause they’re such pros and cause you’ll be taken care off with great care and kindness
Thank you Laetitia, so nice of you.
Fantastische ervaring: Heel lieve personeel en zorgen voor u heel goed dus Ik raadt het hier 100% aan En nogmaals HARTELIJK BEDANKT ☺️
Dank u wel voor die mooi woorden .
Fantastische ervaring: Amazing team
The Dentalcareclinic thank you.
Fantastische ervaring: Zeer tevreden over de tandartsenpraktijk. Heel professioneel en vriendelijk. Dr. Tiago is een heel bekwame en lieve tandarts. Mevrouw aan het onthaal ook super toffe dame. Topper.
Dank u wel voor uw vriendelijke worden.
Fantastische ervaring: Super goede tandarts. Ik kom hier samen met men oma en ze nemen echt de tijd voor jouw en zorgen dat alles goed verloopt ! Zeer tevreden ! Super team en lieve mensen. Echt een aanrader !
Dank U voor Uw vertrouwen in ons
Fantastische ervaring: Tandarts Rudysh Katerina is perfect in haar job, sterk aanbevolen om haar kunde en aandacht voor details. Supervriendelijk.
Dank U voor Uw lieve woorden
Fantastische ervaring: Zeer tevreden over deze tandartspraktijk. Ze zijn heel vriendelijk en professioneel !!! Ik raad 100% deze praktijk aan.
Thank you
Fantastische ervaring: Ik kan Dental Care Clinic aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar een betrouwbare en professionele tandartspraktijk. Hier ben je in de allerbeste handen!
dank u
Fantastische ervaring: Goede klantenservice met een professioneel tandarts ervaring.
Dank u wel voor deze mooie woorden
Fantastische ervaring: Een professionele en vriendelijke tandartspraktijk met deskundig personeel. De tandartsen nemen de tijd om behandelingen duidelijk uit te leggen en stellen patiënten op hun gemak. De praktijk is schoon en goed georganiseerd, met moderne apparatuur. Afspraakplanning verloopt soepel, al kan het soms druk zijn. Over het algemeen een betrouwbare plek voor mondzorg!
Fantastische ervaring: Thanks Tiago
"Geachte heer Arno,
Graag gedaan!
Fantastische ervaring: Ik ben ontzettend blij met deze tandartspraktijk! Het team is professioneel, vriendelijk en stelt je echt op je gemak. De behandelingen worden zorgvuldig uitgevoerd en alles wordt goed uitgelegd. Ik voel me hier in goede handen en ga met vertrouwen naar mijn afspraken. Echt een aanrader
Negatieve ervaring: Was er een tijdje geleden geweest en ik had 5 gaatjes volgens hen. Uiteindelijk hadden ze een gaatje opgevuld. Ik moest voor dit gaatje 2 x teruggaan omdat dit niet genoeg was afgeslepen. Uiteindelijk ben ik een tijd geleden naar een andere tandarts geweest voor een tweede opinie. Die wist mij te vertellen dat deze gaatjes gewoon verkleuringen op mijn tanden zijn. Uiteindelijk ben ik ook nog voor een derde opinie ergens gaan horen (omdat ik niet meer wist wat te geloven) en kreeg hier weer hetzelfde te horen, dat dit gewoon verkleuringen zijn. Wel vond ik het personeel erg vriendelijk in jullie zaak. Maar jammer genoeg had ik op voorhand al enkele reviews gelezen dat dit bij jullie wel eens gebeurd, meerdere gaatjes terwijl bij andere tandartsen het oke lijkt te zijn. Maar de andere tandartsen wisten mij ook te vertellen dat er aan prutsen meer schade achteraf zou geven. En heb mijzelf nu ook heel wat geld uitgespaard, heb ook nooit ergens pijn. Het is ook al een aantal maanden geleden dat zij de zogenaamde gaatjes hebben ontdekt, dan zouden ze al zeker pijn moeten doen. Maar dat is niet het geval. Het is ook al enorm oud apparatuur wat in de zaak gebruikt word. Wel jammer, aan de vriendelijkheid had het al niet gelegen. EDIT: Heel 'professioneel' antwoord! Btw uw personeel gaf zelf aan dat het apparatuur nog uit haar oma's tijdperk kwam dus om dit even te verduidelijken :p
Fantastische ervaring: amazing dentist, and friendly helpful staff at reception!
Thank you so much
Fantastische ervaring: Très contente de Katharina ! Excellente dentiste ! Et cabinet dentaire
Merci beaucoup Deborah !!
Fantastische ervaring: I love the way they treat kids and adults
Thank you for your kind review.
Fantastische ervaring: Thank you for helping
With pleasure. Thank You
Fantastische ervaring: Heel vriendelijk en goed team
Dank U :)
Fantastische ervaring: One of the best clinics in town. The staff and dr’s are special and always go the extra mile! Thx Dr Gertner for this establishment and vision!
Dak u wel voor uw zeer positieve review.
Fantastische ervaring: Very professional, friendly and caring. Very satified with their work on my teeth.
Dank u wel.
Wij proberen altijd het maximum te doen voor onze patiënten.
Fantastische ervaring: Dr. Sofia Duarte is een geweldige tandarts! Dankzij haar voel ik me altijd op mijn gemak, en ik ga zelfs graag naar de tandarts, iets wat ik nooit had verwacht. Ze heeft mijn glimlach en zelfvertrouwen teruggebracht, en daarvoor ben ik haar ontzettend dankbaar. Haar professionaliteit is top, en tegelijkertijd weet ze precies hoe ze ervoor kan zorgen dat je je ontspannen en op je gemak voelt. Ik raad haar van harte aan aan iedereen die een goede tandarts zoekt!
Fantastische ervaring: Heel goede tandarts geen pijn weten perfect wat ze doen zeer kwaliteitsvol zeker een aanrader !
Dank U voor uw vriendelijk woorden en complimenten.
Positieve ervaring: Raluca Fizesan has unlimited patience with me (have a phobia of dentistry) I am eternally grateful
Dank U voor uw vriendelijke woorden
Negatieve ervaring: Pris rendez-vous par mail (2) et téléphone expliquer et demander une obturation et traitement d’une Carrie mini selon la dentiste intervention nihil ils m’ont proposer de reprendre rendez-vous donc j’ai perdu mon temps . Et payer pour dire ce que je savais déjà . La dentiste a perdu son sang et a été agressif à mon égard suite à ma réflexion à la réceptioniste qui est « dommage j’alias pris rdv mon intervention concrète « Je m’en vais chercher un autre cabinet dentaire .
Dear Sir,
We understand your concerns, however as we personally explained you that without your recent dental record, we would have to start with the initial consultation protocols. You understood clearly as you told us you would provide us your recently taken x-rays from your previous dentist, and would phone us to see whether you had more than 1 cavity at that tooth. I am surprised to see your review as you left our practice satisfied.
If you change your mind , feel free to call our office. We will always be here for you.
Fantastische ervaring: Als ge op zoek bent naar top tandartsen,als ge geen pijn wilt hebben,als ge een top behandeling wilt moet ge hier zijn, je kan hier terecht voor elk probleem, waarvoor dank.
Dank u wel voor uw vertrouwen..
Fantastische ervaring: Na al enkele jaren door tandartse Sally G fantastisch te zijn behandeld ben ik gisteren voor de eerste keer bij tandartse Raluca F op consultatie geweest. Wat een geweldige praktijk vol fantastische vrouwen (en man) die allemaal erg hun best doen om de patiënten op hun gemak te stellen. Ik heb al vaak onaangename ervaringen gehad bij andere tandartspraktijken en ben dus vrij angstig op een tandartsstoel maar ben dus erg blij dat ik Dental Care Clinic aangeraden heb gekregen en hier in de beste handen ben!
Hartelijk dank voor uw mooie woorden, en het vertrouwen in onze Dental Care Clinic team.
Fantastische ervaring: Super lieve mensen! Verzorgen je gebid heel goed en vragen of alles oke gaat ondertussen!
Dank U Elke!
Fantastische ervaring: na een telefoontje vanmorgen naar jullie met melding van veel pijn hebben jullie mij ertussen genomen, ik was geen patient bij jullie, nu wel daar het een super lieve en geruststellend visite was (zowel het onthaal als de tandarts Raluca, thank you Raluca
Het maakt ons plezier dat wij U zo vlug heb kunnen helpen, en danken U voor uw vriendelijke woorden
Fantastische ervaring: Tandarts Rodriguez is super vriendelijk luistert naar je en heeft veel geduld. Dankjewel!!!
Dank U wel Jamilla. Leuk om dit te horen
Fantastische ervaring: Great place, super professional , extremely clean and amazingly kind staff!!!
thank you
Negatieve ervaring: Booked an appointment months in advance, took my lunch break/personal time from work to come. Arrived on time and after waiting nearly a half hour they came into the waiting room to inform me it would be another 15 minutes. It can happen that you run behind schedule, but have the decency to contact your patients to inform them. Icing in the cake- they offered to reschedule me when they could, another month or two. I will say that Sofia Duarte was very good and professional in my previous experiences with her. Unfortunately the rest of the office isn’t aligned with her professionalism.
Dear Matt,
We are really very sorry that you had to wait. As you wrote, Sofia is a a top professional dentist. She is normally quite on time, But on this specific day, the patient just before you had a very complicated treatment to be done and it took her more time than expected .Sofia sent her assistant in the waiting room to inform you of the delay. You quit the practice and wrote this review.
Sofia could not phone you in advance as she realized the patient's mouth problem during her treatment...and yes, it took longer to treat. Please, understand that we are only human beings trying to help patients....
Be aware that your review concerns Sofia as you are her patient.
Even that the assistant informed you of the delay, you did not try to understand .You were offended to wait, quit the practice , and wrote this review....
I wish you to find a dentist that is as good as Sofia and wish you a lot of succes with your new dentist.
Head of DentalCareClinic: Dentist Serge Gaertner
Negatieve ervaring: Ga hier niet! Ik ben hier geweest voor een ontstoken kies nadat mijn tandarts waar ik 20 jaar bijzat net op pensioen was. Er werd mij hier verteld dat ik welgeteld 6 gaatjes had en meteen ook het bijbehorend prijskaartje om het te laten behandelen. Ik vond dit zeer gek aangezien ik twee maanden geleden nog op controle was geweest bij mijn vertrouwde tandarts en er geen gaatjes waren. Toen ik dit aanbracht zei hij dat er wel veel oude tandartsen zo'n fouten maken en ik me zo snel mogelijk moest laten behandelen. Ik heb dit niet gedaan en ben nu bij een nieuwe tandarts waar ze uitgebreid hebben gekeken en zelfs röntgenfoto's hebben genomen van mijn gebit om te checken op gaatjes. Ik had er geen enkel. In antwoord op uw vraag. Het was wel degelijk deze praktijk, aangezien ik maar eenmalig op spoedafspraak ben geweest zal het misschien daarom zijn dat ik niet in het bestand sta. Ik appreciëer uw reactie maar heb geen zin om hier nog verder over te bellen. In antwoord op uw tweede bericht: Het zal inderdaad aan mezelf liggen, ik ervaar geen pijn en zowel mijn oude tandarts als mijn nieuwe waar ik al twee maal op consultatie ben geweest zullen allemaal ongelijk hebben. Mijn gebit zit waarschijnlijk toch vol gaten die niemand behalve jullie opmerken.
Beste Nyntia,
Voor meer duidelijkheid:
Ik uw patientenfiche gevonden. Onze tandarts die u op spoed heeft gezien en geholpen heeft, heeft verschillende gaten en een zware ontsteking bij u vastgesteld en een röntgenfoto genomen. .U werd doorverwezen naar een endo specialist zodanig dat deze ontsteking zou genezen. Ieder tandarts heeft zijn opinie over vullingen. Hier laten wij niets aan het lot over. Onze patiênten worden op een zeer gedetailleerde manier behandelt. Niet meer aangepaste oude vullingen worden vervangen, nieuwe cariës worden behandelt, enz... U zult het wel opmerken in onze reviews.
Wij zijn een niet geconventioneerde praktijk en voor ons is het normaal een prijsofferte te geven .
Hoofdtandarts Serge Gaertner
Fantastische ervaring: Ik heb een kind en ik heb bij een andere arts een orthodontisch apparaat laten plaatsen voor haar gebit, maar helaas valt het apparaat altijd uit de toon. Ik heb alle positieve recensies gezien en ik vond het leuk, dus kan ik mijn kind naar jullie brengen?
Beste Mohammed,
Leuk om te horen dat u bij ons uw kind wenst te laten komen. Gelieve daarvoor te bellen om een afspraak te nemen .
U zijt nog geen patiënt van ons, en uw kind ook niet...Daarom vraag ik u beleefd om de negatieve review van 1 ster, zo vlug mogelijk weg te nemen.
Met Vriendelijke Groeten,
Dental Care Clinc 16a
Fantastische ervaring: Deze praktijk is een absolute aanrader, ik ben heel goed geholpen door tandarts Vadick Rodriguez. Hartelijk dank!!
Dank U mevrouw Declerqk.
Fantastische ervaring: Top tandarts, heel tevreden over mijn behandeling van mijn beugel. Toppers en allemaal heel vriendelijk ❤️
Dank U Mijnheer El Baouchi. En tot binnenkort!
Fantastische ervaring: Heel goeie ervaring gehad vandaag . Ik word vaste klant . Mijn complimenten aan Dr. Sofia
Dit doet ons zeker plezier. Dank U
Fantastische ervaring: Super bekwame artsen. Nemen uitgebreid hun tijd om u uitleg te geven. Waar ik bij andere tandartsen vaak meer dan een half uur na mijn afspraak pas binnen kan zijn ze hier super stipt! Heel tevreden!
Dank U Talita
Positieve ervaring: Hoi, Ik heb een afspraak voor composiet facings te plaatsen. Alleen jammer dat ik op de website geen foto's kan vinden van jullie werk. ik heb ook geen idee bij welke tandarts ik zou komen. Ik heb enkel een afspraak gekregen. Maar blijkbaar werken jullie met vele. Grtj
Geachte, Sowieso indien U een afspraak bij ons heeft gekregen hebben wij dan de naam van de tandarts doorgegeven, wat wij altijd doen. Ook een e-mail of sms als bevestiging gekregen met de naam vermeld van de tandarts. Mag ik aub uw naam hebben zodanig dat ik U kan contacteren om hierover meer informatie te geven.
Of ons eventjes te bellen 03/231.64.68
Dank U, Nadine
Fantastische ervaring: Tevreden met mijn dochter haar orthodontisten behandeling
Wij zijn blij om dit te horen.
Dank U
Fantastische ervaring: Ik ben zo tevreden met jullie als patient. Mensen aan de balie zijn heel vriendelijke mensen die altijd het snelste service aanbieden. Ben nog nooit geweigerd geweest, en heb altijd een snelle afspraak kunnen regelen. Dr. Almeida is een ontzettend goede tandarts. Hopelijk dat ze een heel lang periode actief blijft in deze praktijk. Het is uw geld zeker waard!
Wij danken U voor uw mooie woorden. Het doet ons altijd plezier.
Fantastische ervaring: Jarenlang had ik uit angst de tandarts vermeden, maar bij aankomst werd ik hartelijk verwelkomd door het hele team. Dr. Almeida heeft me uiteindelijk van mijn lijden verlost. Ik wil jullie graag bedanken voor jullie uitstekende service!
Beste Nizar,
Dank u wel voor uw vriendelijk review. Het doet ons plezier om te horen dat U tevreden bent.
Wij proberen het uiterste te doen om onze patiënten gerust en tevreden te stellen met de best mogelijke behandeling.
Fantastische ervaring: Super tevreden. Doordat er iemand had afgebeld kon ik (als nieuwe patiënt) dezelfde dag nog komen voor een afgebroken tand. Heel vriendelijk en goed geholpen en heel mooi resultaat.
Blij om te kunnen helpen! :)
Fantastische ervaring: Dr Gaertner is an amazing dentist, I love the place and I really enjoy going to his office. He does an amazing job for my family and I. Also I can say that he had an amazing team. Thank you Dr.
Dear Maryan,
Thank you for your nice review.
We appreciate it a lot,
Best Regards.
Fantastische ervaring: Wonderful place !!Dr and his elite team of professional are without a doubt the best in Antwerp ,Belgium
Thank you Lisnay for this nice compliments!
Fantastische ervaring: Quality office, very clean and the staff is extremely friendly. I would return as a patient without hesitation. Dr. Gaertner is an exceptional dentist and has extensive knowledge of his craft.
Thank you Ilon, your positive feedback is greatly appreciated; we are glad to see how happy you have been with your dental experience with us and are looking forward to see you soon!
Fantastische ervaring: De tandarts VadieK Rodriguez, eerlijk en vriendelijk, doet niets voor je gebit dat niet nodig is. Sterk aanbevolen.
Dank U voor uw vriendelijke review
Fantastische ervaring: Very professional team, efficient and friendly. Highly recommended!
Thank you for your nice review.
Fantastische ervaring: Een goede en verzorgde praktijk. Zeer goed geholpen door tandarts Vadick Rodriguez.
Wij zijn blij om dit te horen. Dank U
Negatieve ervaring: Too expensive compared to any other dentist. Fast service and easy booking but be ready to pay 110 Euros just for a visit and an X-ray (I bargained and reduced it to 85Euros). Money grabber. Also if you leave bad review they call you and explain why they are charging so much. They said THEY DON'T FOLLOW GOVERNMENT SET PRICES AND CAN SET THEIR OWN PRICES. So a 45€ procedure can cost 200 Euros. Be sure to ask how much it will cost before going to them. I am not complaining about the service, just the price.
Mr Arnab. First of all you didn't paid 110 euro's but 85 eur. When the Dentist realised that you where not aware of the Belgium system that they are "geconventioneerd" en "NIET geconventioneerde tandartsen, which we are, he reduced for you the price. From the 85 euro you paid, you will get back from the mutuality 67 euro's. This means that you will only pay from your own pocket 18 euro's. I don't think this make from us "money grabbers" but just the opposite : Concerned and professional dentists that cares about the well being of any person: We let you come immediately, in an emergency state, even that you are not one of our patients.
Please be aware that no dentist would do that ....
So, I think you should be grateful.
If I were you I would cancel this review that is unjustified .
Fantastische ervaring: رائع جدا، مهني و معاملة في المستوى
Thank you
Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk en bekwaam
Dank U wel
Fantastische ervaring: Zeer tevreden. Ze helpen heel goed en geven ook juiste advies. Beste kliniek in Antwerpen vind ik. Heel proper, en vriendelijke mensen.
Dank U.
Fantastische ervaring: toppppp!!!!!!
:)) Dank U!
Fantastische ervaring: Zeer goede tandarts. Ook aanbevolen voor kinderen. Geeft zeer goede en correcte advies!
Dank u wel. Wij appreciëren ten zeerste uw review.
Laat je mening achter over Dental Care Clinic - Antwerpen tandarts????:
Dental Care Clinic - Antwerpen tandarts???? verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere tandartsen die je mogelijk interesseren
Dental Implant Clinic Antwerp | Dental Clinics Group
Voeg uw bedrijf gratis toe aan onze gids
Als u een tandartspraktijk heeft en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.