dental Center

Keizer Karelstraat 85, 9000, Gent

Het Tandheelkundig Centrum Prof. Dr. Cleymaet is een unieke tandartsenpraktijk hartje Gent waar u als patiënt terecht kan voor alle disciplines binnen de mondzorg. De groepspraktijk werd opgericht door Prof. Dr. Roberto Cleymaet in 1987 en is met zijn 37 medewerkers wellicht de grootste en één van de meest gerenommeerde tandheelkundige zorgcentra van België

Openingstijden

  • Maandag: 8h-18h
  • Dinsdag: 8h-18h
  • Woensdag: 8h-18h
  • Donderdag: 8h-18h
  • Vrijdag: 8h-17:30
  • Zaterdag: 8h-13h

dental Center: Beoordelingen

3.4/5 (135 Beoordelingen)
Eric Bertin Gepubliceerd op Google 1 day ago

Fantastische ervaring: Ben reeds heel lang patient , eerst bij prof. R.Cleymaet en later bij het TC Gent en altijd heel tevreden van de uitgevoerde behandelingen. Ben nu 89 jaar,apotheker op rust (roest) en heb vroeger slechts 1 behandelende tandarts gehad. Ondertussen ben ik behandeld door verschillende tandartsen in het centrum en dit tot mijn volledige tevredenheid !

dental Center
dental Center

Beste Eric Bertin, hartelijk dank voor Uw mooie woorden en vertrouwen in ons centrum. We zijn verheugd met u als trouwe patiënt.

Met vriendelijke groet,
Tandheelkundig Centrum Gent

Lieve Siccard Gepubliceerd op Google 5 days ago

Fantastische ervaring: Al jaren heel tevreden over de professionele aanpak in dit centrum, zeker van professor Cleymaet. Vandaag een dringende vraag gesteld n.a.v. een operatie waardoor afspraken moesten verzet worden. Heel efficiënt geregeld met een zeer aangename medewerkster. Heel veel dank!

dental Center
dental Center

Beste Lieve, hartelijk dank voor Uw lovende woorden en de maximale beoordeling. We zijn verheugd te horen dat U tevreden bent met onze service en de hulp van onze medewerkster.

Met vriendelijke groet, Tandheelkundig Centrum Gent.

Tino Gepubliceerd op Google 2 weeks ago

Fantastische ervaring: Ik wil bij deze graag mijn waardering uitspreken voor Bianca. Ik ben al jarenlang patiënt bij Tandheelkundig Centrum Gent en ben altijd goed geholpen door de verschillende tandartsen, mondhygiënisten en specialisten. Toch wil ik graag even stilstaan bij Bianca, die voor mij echt het visitekaartje van de praktijk is! Elke keer wanneer ik bel, word ik vriendelijk, professioneel en met een oprechte glimlach in haar stem geholpen. Als havenarbeider heb ik niet altijd de meest flexibele werkuren, maar Bianca denkt altijd mee en zoekt telkens opnieuw naar een afspraak die perfect binnen mijn planning past. Het valt me op hoeveel moeite ze doet om patiënten verder te helpen en hoe vlot ze alles organiseert. Wat Bianca voor mij onderscheidt, is haar positieve ingesteldheid, haar duidelijke communicatie en haar enorme klantvriendelijkheid. Je voelt gewoon dat ze haar job met plezier doet en dat maakt een groot verschil. Een praktijk wordt vaak beoordeeld op haar tandartsen, maar mensen zoals Bianca zijn minstens even belangrijk. Dankzij haar verloopt elk contact met de praktijk aangenaam en stressvrij. Een welgemeende dankjewel, Bianca, voor al je inzet, vriendelijkheid en professionaliteit. Je bent een absolute meerwaarde voor THC Gent en bent een absolute topper!

dental Center
dental Center

Beste Tino,

Hartelijk dank voor uw prachtige woorden over Bianca en uw positieve ervaring bij ons. We zijn blij dat haar inzet en vriendelijkheid zo gewaardeerd worden.

Met vriendelijke groet,
Tandheelkundig Centrum Gent

Marc Goddefroy Gepubliceerd op Google 1 month ago

Negatieve ervaring: De behandelende tandarts was TOP! Hiervoor kom ik terug. Je moet echter veel te lang wachten om een afspraak te krijgen voor iets dringend als bestaande patiënt. Dit is in strijd met het missions statement van het bedrijf.

dental Center
dental Center

Beste Marc,

Dank voor uw feedback en uw complimenten voor onze tandarts. We werken eraan om onze wachttijden te verbeteren en waarderen uw geduld.

Met vriendelijke groet,
Tandheelkundig Centrum Gent

Peter De Ruyter Gepubliceerd op Google 2 months ago

Negatieve ervaring: Was er steeds tevreden , heden buitensporige ereloon supplementen daar men niet geconventioneerd is, het nederlands was ook niet top. Jammer

dental Center
dental Center

Beste Peter De Ruyter,

We vinden het vervelend te lezen dat u niet geheel tevreden was over uw laatste bezoek aan onze praktijk. We begrijpen dat stijgende kosten altijd vervelend zijn, helaas zijn wij met de huidige prijsstijgingen genoodzaakt onze prijzen ook te verhogen. Uw feedback omtrent te Nederlandse taal zullen we intern bespreken.

Met vriendelijke groet,
Tandheelkundig Centrum Gent

Karel Mestdagh Gepubliceerd op Google 2 months ago

Positieve ervaring: In het algemeen zeer tevreden over de service. De 6 of 12 maandelijkse check up is heel goed met respect voor het uur van afspraak, vriendelijke sfeer, goede gezondheidsinfo, heldere communicatie. Minpuntje is wel dat een afspraak maken voor een effectieve behandeling moeilijk is wegens overvolle agenda

dental Center
dental Center

Bedankt voor het achterlaten van deze review. Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

Nina Giët Gepubliceerd op Google 2 months ago

Negatieve ervaring: Correcte reiniging door tandarts, maar vulling bijwerken kon niet en ook dit jaar geen enkele plaats meer. Tandarts gaf me zelf andere praktijk door waar ik wel zou kunnen geholpen worden. Ik ben er meer dan 25 klant/patiënt en moet nu noodgedwongen ergens anders gaan. Ondermaatse service

Charlotte Cornelis Gepubliceerd op Google 2 months ago

Negatieve ervaring: 10 jaar lang patiënt geweest bij deze praktijk en jarenlang heel tevreden geweest. De afgelopen jaren telkens heel lang moeten wachten voor een afspraak, ook wanneer er een gaatje moest worden gevuld. Vorig jaar had ik al enkele maanden pijn aan een bepaalde kies (met zwelling errond) en heeft de 'gewone' tandarts niet gezien dat er hier een ontsteking rond zat. De ontzenuwspecialist stelde enkele weken later (begin november) zonder al te veel extra uitleg dat de kies moest getrokken worden, iets waarmee ik volgens hem best niet te lang wachtte. Eerste afspraak die ik hiervoor kon krijgen was 2 april, 5 maanden later dus. Na extra informatie in te winnen bij een bevriend specialist bleek dat de ontsteking mijn kaakbot aan het aantasten was, maar ook met deze informatie kon ik bij de praktijk in Gent ten vroegste een afspraak half maart krijgen. Uiteindelijk naar een andere praktijk gegaan die de kies in januari nog heeft kunnen trekken. Er moest extra bot worden bijgestoken na de extractie, dit in de hoop dat een implantaat in de toekomst nog mogelijk is. Indien ik gewoon had gewacht op de afspraak die de praktijk in Gent mij gaf had de schade veel groter geweest. Ook stel ik mij vragen bij het feit dat ik halfjaarlijks bij hen op controle ging en dit niet eerder is opgemerkt. Al een hele tijd geven ze als reden voor de lange wachttijden dat ze op zoek zijn naar nieuwe tandartsen en dat die aan een bepaalde standaard moeten voldoen, waardoor ze niet makkelijk mensen vinden. Zelfs als dit klopt (want ik stel mij bij de huidige standaard wel enkele vragen) is het niet aanvaardbaar dat dit ten koste gaat van de patiënt, zeker indien dit gezondheidsproblemen als gevolg kan hebben. Ook een doorverwijzing naar een andere praktijk voor dringende, ernstige zaken gebeurt niet. Er zitten zeker nog heel bekwame tandartsen in de praktijk maar door dit voorval is het vertrouwen bij mij volledig weg. Ik zou deze praktijk dus geenszins meer aanraden.

dental Center
dental Center

Beste Charlotte Cornelis,

Het spijt ons te horen over uw ervaring. We hebben inderdaad een lange wachttijd voor behandelingen, maar urgente zaken krijgen altijd voorrang of worden doorverwezen. We vinden het dan ook jammer te horen dat het ergens in de communicatie is fout gelopen. We waarderen uw feedback, die we serieus nemen om onze dienstverlening te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
Tandheelkundig Centrum Gent

Webmaster Hortusconclusus_be Gepubliceerd op Google 2 months ago

Fantastische ervaring: Ik brak een tand door op een kogeltje in een stuk wild te bijten. Gelukkig kon ik met dit noodgeval de dag nadien al bij Silke terecht. Ze heeft dat uiterst minutieus en geconcentreerd hersteld. Ik ben laaiend enthousiast over de zorg en het resultaat, en bovendien werken ze daar met de nieuwste technieken.

dental Center
dental Center

Beste Webmaster Hortusconclusus_be,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden en het delen van uw positieve ervaring. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de zorg en het resultaat.

Met vriendelijke groet,
Tandheelkundig Centrum Gent

Freya Maes Gepubliceerd op Google 2 months ago

Negatieve ervaring: Ben al jaren klant. Lange wachttijden zijn idd een probleem. Maar daar komt nog bij dat ze een grote prijsverhoging doen zonder te verwittigen. Ik maak een afspraak bij een tandarts die geconventioneerd is voor mijn dochter en na de behandeling krijg ik te horen dat ze plots niet meer geconventioneerd is. Aan de balie krijg ik te horen dat er veel opmerking komen. Reactie van de manager is dat ze vlug moeten beslissen hebben om die prijzen te verhogen. Raar ik wist ervan omdat ik in februari al veel meer heb moeten betalen en de afspraak voor mijn dochter in maart was bij een geconventioneerd tandarts. En plots is die niet meer geconventioneerd.

Mechanic Tools Gepubliceerd op Google 3 months ago

Fantastische ervaring: Zeer professionele tandartsen. Zeker aanraden.

dental Center
dental Center

Beste Mechanic Tools,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden en aanbeveling. We zijn blij dat u tevreden bent met onze dienstverlening.

Met vriendelijke groet,
Tandheelkundig Centrum Gent

warcraft2a Gepubliceerd op Google 4 months ago

Fantastische ervaring: Aanbevolen - veel bekwame tandartsen

dental Center
dental Center

Beste warcraft2a,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en aanbeveling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze bekwame tandartsen.

Met vriendelijke groet,
Tandheelkundig Centrum Gent

Ahmadullah Shahab Gepubliceerd op Google 4 months ago

Negatieve ervaring: Received very harsh reply from them.

dental Center
dental Center

Dear Mr. Shahab,

Your last appointment in our clinic was in 2017. Maybe this review is not for our clinic but for your new dentist?

Met vriendelijke groet,
Tandheelkundig Centrum Gent

The Blue iGuana Gepubliceerd op Google 4 months ago

Negatieve ervaring: Zeer bedenkelijke betrouwbaarheid op vlak van afspraken nakomen (3 maand wachten op mijn afspraak en net voor de datum eenzijdig geannuleerd). Sorry maar dan hoeft het voor mij niet meer. Het verloop van tandartsen binnen het bedrijf voorspelt ook niet veel goeds vrees ik. Ik blijf er in ieder geval weg.

Franciscus Lvx Gepubliceerd op Google 4 months ago

Negatieve ervaring: Waar ik vorig jaar heel tevreden over was en wat toen een prijs had van 70,00 EUR kost minder dan een jaar later ineens 142,00 EUR. Kwaliteit van de reiniging was ook niet zoals vroeger. Blijkbaar is er een andere eigenaar?

Kassioui ‘Kassioui’ Mahi Gepubliceerd op Google 4 months ago

Negatieve ervaring: Heel ontvreden van de manier van werken en zelfs de betaling En ook de papier van de school voor kinderen zelfs deden ze heel moeilijk over Heel raar van manier van omgaan ze rekenen sumplimenten voor geen reden

Jelle Coremans Gepubliceerd op Google 4 months ago

Negatieve ervaring: 1200 euro betaald voor blokjes aan te zetten (1 uur werk), 10 dagen later komt het draadje los. Meer dan 3 weken wachten voor ze 10 min tijd hebben om dat vast te zetten... Absoluuut niet ok! Zelf in oktober op controle geweest. Een afspraak maken voor een jaar later kon toen niet, "bel terug na nieuwjaar",zeggen ze. Als je dan belt, krijg je te horen dat alles vol zit tot half november. Gecreëerde schaarste om de prijzen op te drijven.

Yokotsuno Gepubliceerd op Google 4 months ago

Negatieve ervaring: Ik moest gaan voor een controle. Alles was in orde. Dit heeft 15mins geduurd. Ik betaal een rekening van 142 €, waarvan een supplement van 42€ Ik moest mijn tanden poetsen want ik kwam rechtstreeks van het werk. De toiletten waren ronduit smerig. Er is veel werk gemaakt van mooi maar totaal onpraktisch design. Het onthaal was heel vriendelijk.

dental Center
dental Center

Beste K VZ,

Dank voor uw feedback. We begrijpen uw frustratie over de kosten. Helaas kunnen we hier niet altijd iets aandoen. De opmerking betreft het toilet zullen we zeker meenemen om onze service te verbeteren.

Met vriendelijke groet, Tandheelkundig Centrum Gent

Katty Kochman Gepubliceerd op Google 5 months ago

Negatieve ervaring: My daughter was on the wait-list for a procedure. Called to confirm. It was serious, she cannot eat. Never got a follow up. Called a week beforehand, heard sorry she is not the list anymore. They to said go to UZ gent - I said that can only result in her waiting even longer and they hung up on my. Awful administration

Mike Matton Gepubliceerd op Google 5 months ago

Negatieve ervaring: Op de kwaliteit van de tandartsen niets aan te merken, altijd heel goede ervaringen en goed behandeld geweest hier. Maar er zijn wel werkpunten aan de organisatie. Het maken of verplaatsen van een afspraak is echter problematisch met volle agenda's voor het ganse jaar. Verder is ook dit jaar het supplement dat ik moest betalen bovenop het remgeld fel gestegen, van 11 euro in 2025 naar 44,85 euro dit jaar voor exact dezelfde behandeling (jaarlijkse controle). Een prijsstijging van maarliefst 400% voor het supplement. Vandaar de 3 sterren want ik ben over deze beide zaken helemaal niet tevreden.

dental Center
dental Center

Beste Mike Matton,
We zijn blij dat u op onze kwaliteit niks heeft aan te merken. We begrijpen dat de prijsstijging en de wachttijd flinke tegenvallers zijn. We hebben recent nieuwe behandelaren aangenomen en hopen hiermee de wachttijd te kunnen minimaliseren. Aan de tarieven kunnen we helaas niks veranderen. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet, Tandheelkundig Centrum Gent

greet swinnen Gepubliceerd op Google 5 months ago

Negatieve ervaring: Zeer slechte ervaringen,1) hij heeft er zo op aangedrongen om een brug te plaatsen die totaal overbodig was hiervoor heeft hij 3 goeie tanden moeten bijslijpen, nu moet die brug eruit en zijn de tanden eronder niets meer waard, hij heeft mijn mond gewoon verknoeid hiermee en is enkel geïnteresseerd in geld en geld. 2) Daarna wou hij mijn goeie tanden bovenaan trekken om implantaten te plaatsen, ik-wetende dat deze techniek dikwijls jaren later problemen geeft en nog niet op punt staat - heb dit geweigerd, waarop 1 van zijn tandartsen boos werd en na lang gefluister onder elkaar met opzet het glazuur beschadigd heeft van een voorste snijtand. Tanden is big big business. Bezint eer ge begint!!!!

Sofie Delbeke Gepubliceerd op Google 5 months ago

Negatieve ervaring: Men wil hier niet helpen. Dochter haar retentiedraad was losgekomen op 22 december, we zijn ondertussen 8 januari en ze kan er plots niet meer terecht wegens gebrek aan orthodontist. Ondertussen ligt haar tandvlees en kaak open door de draad en kan ze niet deftig eten. Wachtdienst, spoeddienst geweest, niemand kan ons helpen. Voor urgentie moet je een kaakbreuk hebben. Maar de eigen tandartspraktijk Cleymaet wil niet helpen. Ondermaats. Zelf ben ik verpleegkundige en moest ik zo zorg dragen voor mijn patiënten was ik al lang ontslagen. De ene ster is voor de omgeving, meer niet. Niet naartoe gaan!

Julie De Moyer Gepubliceerd op Google 5 months ago

Fantastische ervaring: Zoontje met orthodontie urgentie. Snel en goed opgelost

dental Center
dental Center

Beste Julie De Moyer,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn blij dat we uw zoontje snel en goed hebben kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
Tandheelkundig Centrum Gent

Cynthia Lambrecht Gepubliceerd op Google 6 months ago

Negatieve ervaring: Altijd tevreden geweest, de wachttijden nu zijn echter onverantwoord lang en de communicatie verloopt stroef. Spijtige zaak.

New Vibes Groupe d'ac Gepubliceerd op Google 6 months ago

Positieve ervaring: Heel goede tandartsen maar Te lange wachttijden voor een nieuw afspraak. Gaatjes vullen bij een kind zou geen 4 maanden mogen wachten.

dental Center
dental Center

Beste Lauriane Claeys,

Dank U voor uw feedback. We begrijpen uw teleurstelling betreft de wachttijden. Wij vinden dit zelf ook erg vervelend voor onze patiënten en doen ons best om de wachttijden zo snel mogelijk te verbeteren.

Met vriendelijke groet, Tandheelkundig Centrum Gent

Temuri Rossel Gepubliceerd op Google 6 months ago

Fantastische ervaring: Super goed geholpen door marie-hélène, Eerste keer dat ik van de tandarts naar huis ga zonder pijn!

dental Center
dental Center

Beste Temuri Rossel,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat uw ervaring bij ons pijnvrij was.

Met vriendelijke groet,
Tandheelkundig Centrum Gent

Sefika Biyik Gepubliceerd op Google 7 months ago

Fantastische ervaring: Al jaren klant bij de kindertandarts. Heel lief en vriendelijk personeel, vooral met kinderen zijn ze erg geduldig en snel!

dental Center
dental Center

Beste Sefika Biyik,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden en uw jarenlange vertrouwen in onze kindertandarts.

Met vriendelijke groet,
Tandheelkundig Centrum Gent

Eric Steyaert Gepubliceerd op Google 7 months ago

Fantastische ervaring: Zeer professioneel en vriendelijk team. Voelde mij bij eerste kennismaking onmiddellijk op mijn gemak! Bedankt. Houden zo. Raad centrum aan.

dental Center
dental Center

Beste Eric,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden en aanbeveling. We zijn blij dat u zich meteen op uw gemak voelde bij ons.

Met vriendelijke groet,
Tandheelkundig Centrum Gent

Kries Claeys Gepubliceerd op Google 8 months ago

Fantastische ervaring: prima service

dental Center
dental Center

Beste Kries Claeys,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en uw vertrouwen in onze service.

Met vriendelijke groet, Tandheelkundig Centrum Gent

Guido Lefever Gepubliceerd op Google 8 months ago

Fantastische ervaring: Één perfecte verzorging en service.

dental Center
dental Center

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie woorden. Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

Charlotte Cuypers Gepubliceerd op Google 9 months ago

Negatieve ervaring: Evenals andere, jaren klant en nu onredelijke wachttermijn. Jammer dat die planning uit de hand gelopen is. Kwaliteit werk wel top top in orde.

dental Center
dental Center

Beste Charlotte,

We vinden het vervelend dat de wachttijden zo oplopen en begrijpen dat dit voor ongemak zorgt. Door recentelijke bewegingen in de praktijk van artsen die dichter bij huis gaan werken, ervaren wij momenteel een tekort aan tandartsen. Wij zoeken intensief naar nieuwe artsen om onze praktijk te versterken, doch door huidige krapte in de arbeidsmarkt zijn deze moeilijk te vinden.

We hopen hier snel aan kunnen tegemoet te komen.


Met vriendelijke groet, Tandheelkundig Centrum Gent

Alain C Gepubliceerd op Google 9 months ago

Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk en goede tandartsen. Ik ben zeer tevreden.

dental Center
dental Center

Beste Alain, hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze vriendelijke en goede tandartsen. Tot uw volgende afspraak! Met vriendelijke groet, Tandheelkundig Centrum Gent

Stefanie De Maere Gepubliceerd op Google 10 months ago

Negatieve ervaring: We zitten al jaren met het hele gezin bij de praktijk, altijd correct geweest, mijn echtgenoot had plots een zenuw bloot liggen en kon er niet tussen genomen worden, moest wachten tot zijn volgende afspraak die een maand verder lag… vind ik echt niet kunnen… jullie kunnen dat toch een beetje voorzien zo’n spoedgevallen…? Is naar een spoedtandarts geweest die veel patienten van hen heeft…, heel spijtig toch voor zo’n praktijk… ik hoop dat jullie daar iets mee kunnen doen voor de toekomst…

Koen Aneca Gepubliceerd op Google 10 months ago

Negatieve ervaring: Eerstvolgende afspraak 13 maart 26. We zijn augustus 25. We zoeken wel een nieuwe tandarts... groetjes

Christopher DC Gepubliceerd op Google 11 months ago

Fantastische ervaring: Jarenlang patiënt in opvolging van tandarts Vanderlinden. Altijd in de beste omstandigheden ontvangen, tandarts met veel ervaring. Ik heb het tandheelkundig centrum aan velen aanbevolen, die zelf ook zeer tevreden waren van de diensten.

dental Center
dental Center

Beste Christopher,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden en aanbevelingen. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze zorg.

Met vriendelijke groet,
Tandheelkundig Centrum Gent

Eva Deryckx Gepubliceerd op Google 11 months ago

Fantastische ervaring: Als vaste klant kan ik alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben over dit tandheelkundig centrum. Vriendelijk, professioneel en steeds deskundig advies! Jullie zijn TOP! :)

dental Center
dental Center

Beste Eva,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden en uw vertrouwen in ons centrum!

Met vriendelijke groet,
Tandheelkundig Centrum Gent

Johan De Keukelaere Gepubliceerd op Google 11 months ago

Fantastische ervaring: Zeer professioneel team van tandartsen. Zeer uitgebreide openingsuren. Ook van buiten Gent makkelijk bereikbaar met de auto (parkeren in Zuid of aan de Reep). Fietsenparking in eigen parkeergarage is weliswaar archaïsch, creepy en vervallen (fietswrakken staan in de weg)

dental Center
dental Center

Beste Johan, bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u de professionaliteit van ons tandartsenteam waardeert en dat onze uitgebreide openingsuren en bereikbaarheid u goed bevallen. We zijn blij dat parkeren ook gemakkelijk is voor u.

Met vriendelijke groet, Tandheelkundig Centrum Gent

Aurélie Vermeir Gepubliceerd op Google 11 months ago

Negatieve ervaring: Ik ben al sedert klein meisje klant bij dit centrum. Altijd goed geholpen geweest tot voor kort. Tandartsen spreken amper Nederlands, bekijken je als een nummer. Een afspraak maken duurt eeuwig, geen service meer bij noodgevallen. Een gaatje in de tand, gelieve 8 maanden te wachten. Heel jammer zaak. Omwille van deze redenen zijn we genoodzaakt een andere praktijk te zoeken, waar we (mijn gezin) wel goed geholpen worden binnen redelijke termijnen door tandartsen die je wel kennen.

rein bousard Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: ik ben al decennia patiënt en ben heel tevreden over de dienstverlening. Het sms'je dat je krijgt om je aan de afspraak te herinneren, vind ik heel interessant.

dental Center
dental Center

Beste, bedankt voor uw positieve review aan onze praktijk. Met vriendelijke groet, Tandheelkundig Centrum Gent

Marie Leyssens Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Heb altijd een heel positieve ervaring hier! Heel sterk op vlak van preventieve zorg, en ook positieve ervaring gehad bij behandeling, ingrepen. Bekwaam personeel en doen hun best om zoveel mogelijk rekening te houden met specifieke wensen of voor dringende zaken.

dental Center
dental Center

Bedankt voor het delen van uw ervaring met onze praktijk en onze medewerkers. Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

marian ceuppens Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Heel professioneel én Vriendelijk!

dental Center
dental Center

Bedankt voor het delen van deze mooie woorden over onze praktijk. Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

Anneleen Beckers Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Duidelijk advies voor een betere mondhygiëne

dental Center
dental Center

Bedankt voor deze mooie woorden. We zijn blij dat u onze werkwijze en uitleg waardeert. Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

Jacques Geijsen Gepubliceerd op Google 1 year ago

Negatieve ervaring: Urgent case can be accommodate only after 2 months

dental Center
dental Center

We vinden het vervelend te lezen dat u niet (geheel) tevreden bent over uw laatste bezoek aan onze praktijk. We staan open voor verbeteringen en zullen uw review daarom intern bespreken. Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

Geert David Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Bij zelf eerste kennismaking door grote problemen met mijn tanden , heel vlug , heel vakkundig, en heel vriendelijk geholpen , heel nieuw gebit dankzij hen .... ben hen zo dankbaar , is alsof ik een 2de leven krijg !!!! Dus kan hen enkel aanbevelen !!!

dental Center
dental Center

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie complimenten voor onze praktijk en onze werkwijze. We zijn blij dat u zo tevreden bent en hopen dat u weer met zelfvertrouwen kunt lachen. Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

Luc Roman Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Professionele en zeer goed opgeleide medewerkers. Het afspraakschema loopt meestal vertraging op

lennert cornette Gepubliceerd op Google 1 year ago

Negatieve ervaring: Geen idee waarom bedrijven er op staan dat je telefonisch een afspraak maakt als ze nooit hun telefoon opnemen.

Jac Ky Gepubliceerd op Google 1 year ago

Negatieve ervaring: Young dentists are in for the money. Got entertained 10mins after my scheduled appointment, quickly checked my teeth and gave me the most unenthusiastic and defensive advise for less than 5mins, then told me to pay €49 while reassuring me a couple of times that I will get paid back by my insurance. If you want to get a proper check, best to ask for an experienced one.

Meire A. Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Deskundige en hartelijke behandeling, zowel in de tandartspraktijk als aan de receptie.

dental Center
dental Center

Beste, vriendelijk bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling. We kijken ernaar uit om u bij uw volgende bezoek weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Tandheelkundig Centrum Gent

Ramil Israfilov Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Ik kom altijd grrag bij de Cleymaet tandarts centrum. En goede qualiteit en service

dental Center
dental Center

Bedankt voor het delen van uw ervaring met onze praktijk. Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

Yelda Gepubliceerd op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Behandeld geweest voor parodontitis bij mevr. Kaisin J., mondhygiënist, heel tevreden, bedankt. ;)

dental Center
dental Center

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review. Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

Bart Schampheleer Gepubliceerd op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Super team dat je goed helpt en efficiënt voor een oplossing zorgt.

dental Center
dental Center

Bedankt voor deze mooie complimenten. Wij waarderen dit enorm. Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

saskia deriemaeker Gepubliceerd op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Super team!

dental Center
dental Center

Bedankt voor deze mooie complimenten! Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

Danny De Clerck Gepubliceerd op Google 2 years ago

Positieve ervaring: Al meer dan 10 jaar heel tevreden. Deskundigheid en gemoedelijkheid is hier aanwezig.

dental Center
dental Center

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie woorden voor onze praktijk. Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

Wendy De Bondt Gepubliceerd op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Zeer professionele praktijk, met een groot en dynamisch team bestaande uit verschillende profielen opdat steeds de meest gepaste zorg geboden kan worden.

dental Center
dental Center

Bedankt voor het achterlaten van deze review. Dit is precies wat we willen bieden aan onze patiënten! Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

Mashhura Ermatova Gepubliceerd op Google 2 years ago

Negatieve ervaring: Grote teleurstelling! Ik raad het niemand aan!

dental Center
dental Center

We vinden het vervelend te lezen dat u niet (geheel) tevreden bent over uw laatste bezoek aan onze praktijk. We staan open voor verbeteringen en zullen uw review daarom intern bespreken. Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

Brugse Steenweg Gepubliceerd op Google 2 years ago

Positieve ervaring: Intussen kom ik er al 10 jaar, altijd goede ervaringen gehad met de tandartsen. Soms wat lang wachten wel maar goed, is nu ook geen drama. Uitstekende praktijk!

dental Center
dental Center

Bedankt voor het delen van uw ervaring met onze praktijk. Wij doen ons best u zo snel mogelijk te helpen en het wachten te beperken. Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

Bj Ph ꚙ Gepubliceerd op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Goede begeleiding en dienstverzorging

dental Center
dental Center

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie complimenten. Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

frederik bonne Gepubliceerd op Google 2 years ago

Negatieve ervaring: Controle + reiniging stelde weinig voor in vergelijking met voorgaande behandelingen.

dental Center
dental Center

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te brengen van uw ervaring met onze praktijk. Wij vinden het vervelend te lezen dat uw laatste ervaring geen positieve was. Onze praktijk zou graag met u in contact komen om deze review te bespreken. Helaas kunnen wij met de gegevens die wij nu hebben geen contact opnemen, omdat we uw naam niet kunnen terugvinden in ons systeem. Zou u contact met onze praktijk willen opnemen? Onze balie is ervan op de hoogte dat u kunt bellen. Alvast bedankt. Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

Arnold Devriendt Gepubliceerd op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Nette praktijk, goed geregeld

dental Center
dental Center

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie complimenten over onze praktijk. Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

Bicici Abdulkerim Gepubliceerd op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Onbeleefd en arrogant

Laura De Ketelaere Gepubliceerd op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Zeer professionele en vriendelijk hulp. Mooie moderne praktijk. Vlot verloop. Zeer tevreden over deze tandartsenpraktijk.

dental Center
dental Center

Beste Laura, bedankt voor uw vriendelijke woorden en positieve beoordeling voor onze praktijk. Met vriendelijke groet, Tandheelkundig Centrum Gent

Walter Vermeirsch Gepubliceerd op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Een tandartsbezoek wordt geen vervelende klus in dit Centrum. Alle expertise is aanwezig om een goed resultaat te garanderen.

dental Center
dental Center

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie woorden over ons team. Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

david lemant Gepubliceerd op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Correct en professioneel. Altijd goed behandeld geweest bij Dr. Dandes.

dental Center
dental Center

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie woorden voor onze behandelaar. Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

Lana Goeminne Gepubliceerd op Google 2 years ago

Positieve ervaring: Ik heb hier doorheen de jaren wisselende ervaringen opgebouwd. Sommige tandartsen in het team informeren je erg goed en zijn begripvol, anderen zijn ronduit bruut en communiceren slecht.

Laura Gepubliceerd op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Ik ben tot nu toe zeer tevreden over hun werk!

dental Center
dental Center

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review over onze praktijk. Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

Elisa Willems Gepubliceerd op Google 2 years ago

Negatieve ervaring: Geldklopperij. Behandelingen maar half afgewerkt. Een tandarts hier doet er twee afspraken over om dingen in orde te brengen.. Ik kom hier al 2 jaar en nu is het wel heel duidelijk..

Keian Rikishi Gepubliceerd op Google 2 years ago

Negatieve ervaring: HEEL SLECHT ! 80% van hun tandarts zijn nieuw en hebben dus geen ervaring. Geld geld geld… pathetiek.

M M Gepubliceerd op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Heel goed . Ben heel tevreden

dental Center
dental Center

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review voor onze praktijk. Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

Olivier Courtens Gepubliceerd op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Heb hier het afgelopen jaar een aantal aangename tandartsbezoeken gehad.

Jo Van Daele Gepubliceerd op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Top ! Steeds vriendelijk en professioneel!

dental Center
dental Center

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie complimenten voor ons personeel. Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

Darío Rodríguez Gepubliceerd op Google 3 years ago

Negatieve ervaring: Waar te beginnen? Ik kreeg tinitus van een nieuweling die de spuit verkeerd gebruikte bij het toedienen van verdoving, een meisje dat me bijna verminkte omdat ze veel te nerveus was en tenslotte, de oudste tandarts daar die me 2 uur liet wachten en iedereen voor me binnenliet omdat Argentinië België versloeg op de wereldbeker. Hij bond zijn schoen en controleerde toen mijn mond zonder te wassen of handschoenen aan te trekken, dat was de laatste keer dat ik daar ben geweest. De tandartsen zijn veel te jong en onervaren of oud en racistisch, ik ben blij dat ik geen Nederlander of zwarte ben, mijn buitenlandse vrienden vertelden me de ergste verhalen over dit tandheelkundig centrum.

Bart De Ganck Gepubliceerd op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Vandaag eerste consult gehad. Heel vriendelijk en professioneel geholpen. Was zeer aangenaam. Een aanrader!

dental Center
dental Center

Bedankt voor het achterlaten van deze complimenten voor onze praktijk. Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

marquita battiau Gepubliceerd op Google 3 years ago

Negatieve ervaring: Bussen waren te laat dus was aan de haltes ook lang wachten omdat er veel volk stond .was 13 minuten te laat en kon weer vertrekken Tandarts was al naar huis vertrokken , zeiden ze terwijl ik op andere keren altijd zeker 10 minuten zit te wachten . Juist voicemail geluisterd , ze hebben mij om 16u gebeld om vroeger te komen . Ik was al onderweg en heb gsm niet gehoord . Ben om 15u40 thuis vertrokken . Zal daarmee zijn . Hij,oud vroeger naar huis ,die tandarts .Daar lach ik niet mee hoor . Ik ga wel ergens anders naar de tandarts. Zie , nu bus aan st-jacobs moet hier 7 min. staan wachten vooraleer hij mag vertrekken richting Mariakerke . Heeft te maken met al de vertragingen . !!!Check maar na .

A Z Gepubliceerd op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijke en doen beste

dental Center
dental Center

Bedankt voor het achterlaten van deze review voor onze praktijk. Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

morad ameen Gepubliceerd op Google 3 years ago

Negatieve ervaring: They didnot fix my tooth perfectly , i called them the day after twice and they said that they have no more time , so they made me wait 3 monthes and after that they send me to other dentist but she didnot fix the problem and also ask me to pay for it again . This center was really good before but now is the worst .

dental Center
dental Center

Thank you for taking the time to inform us of your experience with our practice. We are sorry to read that your last experience was not a positive one. Our practice would love to get in touch with you to discuss this review. Unfortunately, we cannot contact you with the data we have now, because we cannot find your name in our system. Would you like to contact our practice? Our desk is aware that you can call. Thanks in advance. Best regards, Tandheelkundig Centrum Gent

Christine Vander Stichele Gepubliceerd op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Werken heel goed, brengen. Rust, goed overleg en advies. Bedankt Julie en Laurens

dental Center
dental Center

Bedankt voor het achterlaten van deze review voor onze praktijk. We vinden het fijn te lezen dat u onze werkwijze als prettig ervaren heeft. Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

Wouter Angelo Desmet Gepubliceerd op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Of het nu gaat om periodieke controles, tand-herstel of implantaten: ik ben heel tevreden over alle goede zorgen hier. “Kudos” ook aan alle vriendelijke personeel.

dental Center
dental Center

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review voor onze praktijk. We vinden het prettig te lezen dat u tevreden bent over ons personeel en onze mondzorg. Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

michelle klewer Gepubliceerd op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Very correct service. Highly recommended for their expertise and efficiency. They are friendly and kindhearted towards adults and children, especially when they are nervous about the procedures. And get every denture job done in the very best possible way. With every question you have, they will try to help you. And they appreciate feedback and open communication. Better to ask to many questions rather than none at all. I am a loyal client of this center for over 12 years now (since 2011).

dental Center
dental Center

Thank you for this review. We are happy to read that you highly recommend us. We are happy to help you all the time. Best regards, Tandheelkundig Centrum Gent

Veerle De Bruyn Gepubliceerd op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Al jarenlang prima behandeld, ook voor ingewikkelde parodontische behandelingen. Ook na verhuizing naar andere regio hier blijven komen.

dental Center
dental Center

Bedankt voor uw positieve review over onze praktijk. We vinden het fijn te lezen dat u zo tevreden bent en ondanks reistijd toch de moeite neemt om onze praktijk te blijven bezoeken. We hopen u nog vaak te mogen ontvangen. Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

cesar Van der spurt Gepubliceerd op Google 3 years ago

Negatieve ervaring: Langs gegaan voor ontstoken tandvlees en een zeer pijnlijke ontsteking rond mijn wijsheidstand. (Met koorts en een keelontsteking tot gevolg) Het enige wat ik te oren heb gekregen is later terug te komen voor een algemene opkuis en een afspraak om mijn wijsheidstanden te laten trekken. Zelf geen minimale opkuis om verdere ontsteking te vermijden op het moment zelf. Een gebrek aan empathie en respect voor iemand die ze zouden kunnen helpen, maar verkiezen liever geld en gemakzucht.

dental Center
dental Center

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te brengen van uw ervaring met onze praktijk. Wij vinden het vervelend te lezen dat uw laatste ervaring geen positieve was. Onze praktijk zou graag met u in contact komen om deze review te bespreken. Helaas kunnen wij met de gegevens die wij nu hebben geen contact opnemen, omdat we uw naam niet kunnen terugvinden in ons systeem. Zou u contact met onze praktijk willen opnemen? Onze balie is ervan op de hoogte dat u kunt bellen. Alvast bedankt. Mvg, Tandheelkundig Centrum Gent

Malak Fawzi Gepubliceerd op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Zeer vriendelijke mensen,heel proper. Goed afspraken,ik en mijn gezin zijn heel blij mee. En ook tevereden. Alvast bedankt aan de hele medewerkers in het praktijkcentrum. Malak Altimimi

Karl Catteau Gepubliceerd op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Super wat deze mensen kunnen !!

dental Center
dental Center

Bedankt voor het achterlaten van deze positieve review voor onze praktijk. We hopen u nog regelmatig te mogen verwelkomen. Mvg, Lara

Kris Van den Hende Gepubliceerd op Google 3 years ago

Negatieve ervaring: Moest ik - 0 kunnen geven, ik zou het doen! In een lang verleden vaste patiënt, na jaren slecht en minderwaardig behandeld, ook tanden verloren door verkeerde behandeling. Mijn tandarts gevonden die bij jullie buitengekuist is, maar de beste die er ooit was!

dental Center
dental Center

Beste, eerst en vooral bedankt voor het delen van deze review. Ik kan me indenken dat dit niet makkelijk moet zijn geweest. Omdat we veel waarde hechten aan onze patiënten waaronder uzelf én de kwaliteit waar we steeds naar streven, willen we voor u naar een gepaste oplossing zoeken zodat u opnieuw vertrouwen kan hebben in uw behandelend tandarts en in onze praktijk. De zorg voor onze patiënten staat immers altijd voorop. Wij willen je verzoeken een mail te sturen naar [email protected] en hierin uw naam en achternaam te formuleren als ook zo veel mogelijk informatie over de behandeling. Mvg, Lara

Hannes Gepubliceerd op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Can't recommend dr. Dandes enough. The first dentist that actually got me to floss on a regular basis for multiple years now.

dental Center
dental Center

Thank you for the positive review. We're glad to hear you are satisfied about our services. Kind regards, Erika

Justine Gepubliceerd op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Professioneel en vriendelijk!!

dental Center
dental Center

Bedankt voor het achterlaten van deze positieve review voor Tandheelkundig Centrum Gent! Mvg Erika

Hasan Tapmaz Gepubliceerd op Google 4 years ago

Negatieve ervaring: Wegblijven, je bent hier eerder een nummer dan een patiënt. Tandartsprakrijk verwacht zelf flexibiliteit van de patienten qua nakomen van afspraken (verschillende keren bellen om de afspraak te bevestigen + 1 uur voor de afspraak nog eens bellen om te melden dat de afspraak met 45min zal verschoven worden) Wanneer je zelf als patient 10-15min. te laat bent wordt je wel geweigerd om verder geholpen te worden en krijg je een nieuwe afspraak voor over 2 maanden! Ik heb me hier niet goed gevoeld als patient en zal naar een andere tandartspraktijk gaan waar men vriendelijker en met een glimlach verwelkomt wordt. De dame aan de balie die helemaal rechts zit (mager en groot, wou haar naam niet geven) maag eens op snelcursus vriendelijker omgaan met patiënten/klanten gaan. Of nog beter: als ze haar werk niet graag doet, veranderen van job! Bye, salu en tot nooit meer!

dental Center
dental Center

Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Ik deel uw feedback met mijn collega's van de praktijk, zodat dit intern kan worden opgepakt. Mvg, Erika

FTN ZZS Gepubliceerd op Google 4 years ago

Positieve ervaring: Toen ik sommige reacties las, schrok ik. Wij hopen dat alles goed gaat. Ik zal blij zijn met mijn tanden.

dental Center
dental Center

Bedankt voor het achterlaten van de review. Ik geef uw feedback door aan de collega's van de praktijk. Mvg. Erika

Patrick Leclercq Gepubliceerd op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Goede service, goed georganiseerd en hebben eigen parking. Ik ben zeer tevreden van mijn ervaren tandartse!!

Samira Elouafi Gepubliceerd op Google 4 years ago

Positieve ervaring: Ik ben reeds meer dan 8 jaar klant. Doordat ik eens mijn afspraak miste, kreeg ik een boete van 60e terwijl dat mijn afspraak/uur een paar keer de dag zelf wordt veranderd. Dat was het probleem niet, ik mocht zeker mijn afspraak niet vergeten maar dat ik een nieuwe afspraak niet mocht maken totdat de boete wordt betaald, vond ik niet oke. Voor de rest was ik altijd tevreden van dokter Ali Eghbali. Spijtig dat ik na meer dan 8 jaar mijn dokter moet veranderen...

dental Center
dental Center

Beste Samira, het spijt ons te lezen dat je niet helemaal een tevreden ervaring had. Ik deel je feedback met mijn collega's in de praktijk. Hoop dat je ook tevreden zult zijn over de nieuwe dokter. Voor nu wens ik je een gezond en gelukkig 2022 toe! mvg, Daan, Customer Care Team

Tugce Tufan Gepubliceerd op Google 4 years ago

Negatieve ervaring: Al jaren patiënt en altijd van die onbeleefde/ arrogante mensen aan het onthaal. Mijn zus is 11 en was 9 minuten te laat voor haar afspraak bij de orthodontist en mocht daarom niet naar binnen noch heeft ze haar school moeten missen voor niets. Ik weet zelf ook dat het niet mag gebeuren maar we verwachten ook een beetje meer tolerantie.

dental Center
dental Center

Beste Tugce, het spijt ons te vernemen dat u een negatieve ervaring heeft gehad. Wij bespreken uw ongenoegen met het team en hoop u in de toekomst weer te mogen begroeten, waarbij u wel tevreden bent.

Force 242 Gepubliceerd op Google 4 years ago

Positieve ervaring: Professioneel zijn ze zeker en vast maar als je een 2de afspraak maakt duurt het soms meer dan een maand voordat je kan terug komen. En eens je er bent moet je bijna altijd wachten voor het uw beurt is.

Babette De Boodt Gepubliceerd op Google 5 years ago

Positieve ervaring: 2x op rij de dag zelf/dag ervoor afgebeld (nadat ze eerst afspraak veranderden van uur). Reeds meer dan 10 jaar klant en anders zeer tevreden.

Shiva Ropiot-van Baal Gepubliceerd op Google 5 years ago

Negatieve ervaring: zeer slecht behandeld geweest bij orthodontiste , is heel onvriendelijk werkt frustraties uit op klanten en wil je persoonlijke noden niet respecteren. Raad enkel dure behandelingen aan en heeft geen enkel begrip voor de klant. Hier kom ik nooit meer terug en raad ik niemand aan. heb nadien bij een andere praktijk een afspraak gemaakt en dat was meteen inorde , tandartsen aan zuid veel betere service en begrip dan deze kille geldwolven.

M.D. MAAS Gepubliceerd op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Tandartse Deleu (En assistente) heeft puik werk geleverd,ben uiterst tevreden van hun werk

Hedwin De Smet Gepubliceerd op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Professionele tandartsen, de top

dental Center
dental Center

Beste Hedwin De Smet, dank voor uw positieve beoordeling en uw vriendelijke woorden. Mvg, Team Tandheelkundig Centrum Gent

Sylvie Moukendy-Mukanya (Mouky) Gepubliceerd op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Heel goede tandartsenpraktijk..aanrader..

dental Center
dental Center

Beste Sylvie Moukendy-Mukanya, bedankt voor uw positieve beoordeling! Mvg, Team Tandheelkundig Centrum Gent

Johan Huyghe Gepubliceerd op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijk onthaal door de tandarts, ik wordt daar steeds goed geholpen. Ik ben daar al 25 jaar klant. Steeds een perfecte service.

dental Center
dental Center

Beste Johan Huyghe, dank voor uw positieve beoordeling. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Mvg, Team Tandheelkundig Centrum Gent

Rachel Bruysten Gepubliceerd op Google 5 years ago

Negatieve ervaring: Arrogant en niet klantgericht! Half jaar geleden een afspraak gemaakt. Werd vorige week gebeld of mijn afspraak later, naar 9.45u, kon worden geplaatst. Aangegeven dat dat wel kon maar dat ik dan niet kon wachten ivm aansluitende afspraak. Geen probleem. Van de week toen ik reminder telefoon kreeg nog eens gezegd. Vanmorgen bij aanmelding opnieuw. Geen probleem. Om 10.00u nog niet geholpen. Dus naar Anne achter de balie ('verantwoordelijke customer service', hoe ironisch kan het zijn) en boos gemaakt. Inderdaad ik was boos maar ben zeker niet grof of onbeschoft. Het enige dat deze dame kon zeggen dat ik rustig moest blijven, dat ik respect moest hebben voor mensen en dat ik anders uit de praktijk moest. Werkelijk!! Ik ben klant en dit is een dienstverlener. En in die relatie behandel je elkaar inderdaad met respect en gelijkwaardig. Ik vind het vrij respectloos om een klant die jou tegemoet komt, en 3 keer zaken heeft aangegeven dan zo te behandelen. De klant heeft immers ook een agenda en hoeft niet in dankbaarheid te vallen om een dienstverlening bij u te mogen ondergaan. Excuses lijken me meer op zijn plaats. Eenmaal binnen bij de tandarts vond de heer Cleymaet zelf het nodig zich te mengen. In plaats van de dialoog aan te gaan vond hij het ook nodig me toe te spreken, wederom moest ik respect tonen etc etc. Toen ik aangaf niet graag afgedreigd te worden door het personeel gaf hij aan dat jij dit niet accepteerde en ik niet meer mocht komen?! Alsof ik dat zelf nog van plan was maar soit. Ik denk dat deze praktijk weer even op aarde moet landen en moet inzien dat klantgerichtheid anno 2020 vrij noodzakelijk en vanzelfsprekend is. Arrogantie is echt passé. Zelfs voor tandartsen.

dental Center
dental Center

Geachte mevrouw Bruijsten

Wij betreuren uw reactie ten zeerste, waaromtrent evenwel enige duiding misschien kan helpen.

U zal begrijpen dat in volle Covid-19 tijd, waarbij de praktijk non-stop en dit sinds maart, zwaar overbelast is, ook de medewerkers zowel als de zorgverstrekkers onder bijzonder zware druk staan.

Desalniettemin zijn wij er tot op vandaag in geslaagd om gedurende de gehele Corona-tijd te blijven doorwerken en alle urgenties op te vangen, dit soms in de meest extreme omstandigheden.

Echter lijkt het mij voor de hand liggend dat ook de patiënten hiervoor begrip hebben en minstens hiervoor enig respect opbrengen.

Wanneer twee patiënten, onafhankelijk van elkaar, de medewerkers en mezelf aanspreken en stellen dat “u zwaar over de schreef ging en werkelijk onbeschoft was”, dan lijkt het me mijn plicht om, zeker gezien de Covid-omstandigheden, in te grijpen.

Toen dan ook nog de verantwoordelijke voor ‘het welzijn van de patiënt’ wenend bij me in de behandelkamer binnenkwam om uw onaanvaardbaar gedrag te melden, was voor mij de maat vol.

Bijkomend heb ik de camera opnames bekeken die niet kunnen liegen en voor zich spreken.

Verder wens ik te stellen dat u bij ons, overigens hopelijk in de gehele medische wereld, geen “klant” bent doch ‘patiënt’. Wij zijn ook geen “dienstverleners” doch ‘zorgverstrekkers’, mevrouw.

Maar dat er hoe dan ook respectvol dient omgegaan tussen beiden moge duidelijk, meer nog, vanzelfsprekend zijn; een medische behandeling is voor ons meer dan het uitvoeren van een technische act. Zo doen wij er alles aan om zo stipt mogelijk te werken en dus ook niet uit te lopen met een behandeling. Echter, geneeskunde is geen mathematica en steeds op uur werken derhalve niet altijd mogelijk.
Wanneer grenzen flagrant worden overschreden is het voor beide partijen beter om andere wegen te bewandelen

Dat een medewerker zich wenend terugtrok na uw uitval /‘bezoek’ spreekt boekdelen.
Zoals gezegd, er is een grens waarbuiten het behoorlijke ophoudt te bestaan.

Het is de eerste maal in mijn loopbaan dat ik een dergelijke beslissing heb moeten nemen.

Wij wensen u verder het beste.

Met voorname achting

Prof. dr. R. Cleymaet

Paul Dep Gepubliceerd op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Uitstekende tandtechnici, vele specialisten samen. Professor houdt alles keurig in de gaten.

dental Center
dental Center

Beste Paul D, dank voor uw positieve review. Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Tot ziens in onze praktijk! Mvg, Team Tandheelkundig Centrum Gent

jafar barakzai Gepubliceerd op Google 6 years ago

Negatieve ervaring: Één tand kost meer dan 485€ voor mij en is nog niet inorde, Vanderlinden niet vriendelijke en niet goeie tandarts ze is niet correct.

Laat je mening achter over dental Center:

1 = Slecht
5 = Uitstekend

dental Center verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere tandartsen die je mogelijk interesseren

Voeg uw bedrijf gratis toe aan onze gids

Als u een tandartspraktijk heeft en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.

Voeg uw profiel gratis toe

De grootste tandartsengids van België

Vind de beste tandartsen bij jou in de buurt